تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکوراسیون خانه مجردی؛ یک ۶۵ متری شیک در زاهدان

وبسایت چیدانه: هر چه بیشتر می گذرد و با دکوراسیون های متنوع و چیدمان خانه های ایرانی بیشتر آشنا می شوم، به این نتیجه می رسم که سلیقه ایرانی ها آنقدر زیبا و منحصر به فرد است که هر دکوراسیون حرف تازه ای برای گفتن دارد و می توان با دانستن تجربه صاحبان خانه، بهترین طراحی داخلی را برای خود رقم زد. در این مطلب، دکوراسیون خانه مجردی الهام در زاهدان را ببینید که هر جزئش دلیلی برای حضور دارد:

دکوراسیون خانه کوچک الهام در زاهدان، یک ۶۵ متری مینیمال!

خانه الهام در یک نگاه

تعداد افراد ساکن: ۱ نفر
شغل صاحب خانه: کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر/ کارمند شهرداری و مدرس دانشگاه
موقعیت شهر: زاهدان/ محله: مصطفی خمینی
متراژ فضا: ۶۵ متر مربع
سال ساخت: ۱۳۹۰
طبقه: همکف
ملک شخصی
تعداد اتاق خواب: یک خوابه
تعداد سرویس بهداشتی: ۱ عدد
سبک دکوراسیون: مدرن و مینیمال
رنگ های غالب: سفید، خاکستری
ویژگی برجسته طراحی: سادگی در کنار کارآیی، جزئیات کم و اجتناب از لوازم تزئینی اضافی
طراح: الهام سنجرانی
مدت زمانی که طراحی داخلی و خرید وسایل طول کشیده است: ۲ ماه
بازسازی شده
هزینه بازسازی و خرید وسایل جدید: حدود ۴۰ میلیون تومان
فضای مورد علاقه: اتاق نشیمن

دکوراسیون خانه کوچک الهام در زاهدان، یک ۶۵ متری مینیمال!

اینجا خانه کوچک امن و آرام من است

داستان از آنجا شروع شد که به دلیل ساخت و ساز خانه­ پدری با قدمت ۳۰ سال، به آپارتمان ۳ واحدی خواهرم نقل مکان کردم. از آنجایی که از یک منزل ویلایی با متراژ ۴۰۰ متر مربع با ۴ اتاق خواب و یک حیاط بزرگ و سرسبز به این واحد کوچک ۶۵ متری آمده بودم، در ابتدا پذیرش این فضا کمی برایم سخت بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم تغییراتی در فضای منزل بدهم.

همان ابتدا کف خانه که با پارکت قهوه ­ای تیره پوشیده شده بود، جای خود را به لمینیت سفید داد و کابینت های سفید جذاب جایگزین کابینت­ های قهوه ­ای شدند. این کارها با دقت و ظرافت تمام توسط دوستان برادرم که یک تیم با اخلاق و حرفه ­ای در کار هستند، انجام شد.

دکوراسیون خانه کوچک الهام در زاهدان، یک ۶۵ متری مینیمال!

علت انتخاب این سبک دکوراسیون منزل

برای فراختر و بازتر نشان دادن فضا و در عین حال القا حس پاکی و زندگی، رنگ سفید که نقشی اساسی در طراحی مینیمال دارد را برای پوشش دیوارها، کف، کابینت، صندلی و... انتخاب کردم و بدین شکل بیشتر فضای خانه رنگ سفید را به خود گرفت.

دکوراسیون خانه کوچک الهام در زاهدان، یک ۶۵ متری مینیمال!

رنگ سفید، رنگی خنثی و نماد سادگی است که می­ تواند به راحتی با هر رنگ دیگری ترکیب و هماهنگ شود. برای اینکه طراحی داخلی مدرن هم داشته باشم، برای جلب توجه بیشتر در کنار رنگ سفید از رنگ خاکستری برای پوشش مبلمان، دیوار پشت تلویزیون و فرش­ها استفاده کردم.

برای تبدیل کردن فضا به یک فضای گرم و دل­نشین رنگ چوب را وارد خانه کردم و از این رنگ برای میز غذاخوری، جلومبلی و کنسول بهره بردم. در نهایت با حضور برگ­های سبز زنده و با طراوت گیاهان خانگی هارمونی بسیار دلنشینی را برای خودم به وجود آوردم. میز غذاخوری، کنسول، قفسه­ چوبی مستطیل و میز تلویزیون به صورت سفارشی برایم ساخته شدند.

دکوراسیون خانه کوچک الهام در زاهدان، یک ۶۵ متری مینیمال!

به لحاظ ویژگی شخصیتی خیلی با انرژی و دارای روحیه­ شادی هستم. معمولا همیشه لبخند بر لب دارم. معتقدم شادی کلید موفقیت در زندگی است. به نظرم شادی یک فرایند مسری است و به همین دلیل سعی می ­کنم در هر جمعی شادی را به دیگران نیز انتقال دهم. حتی معیار انتخاب دوستانم به گونه ­ای بوده که انسان­های شادی باشند. دلیل نوشته ­های روی دیوار کنار تلویزیون همین است. تا هر روز شاد بودن و شاد کردن را به خودم یادآور شوم.

دکوراسیون خانه کوچک الهام در زاهدان، یک ۶۵ متری مینیمال!

دکوراسیون نشیمن به رنگ طوسی و سفید

فضای مورد علاقه­ من اتاق نشیمن است. این قسمت را نسبت به دیگر فضاهای خانه بیشتر دوست دارم و برای رفع روزمرگی و خستگی ناشی از کار زمان زیادی را برای گوش سپردن به موسیقی، تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب­های مورد علاقه ­ام در اینجا می­ گذرانم. چون عاشق نور هستم. پرده قسمت نشیمن را از تور سفید تهیه کردم تا بدون اینکه نور طبیعی بیرون کور شود؛ علاوه بر ملایم کردن نور مستقیم، بر آرامش این قسمت دوست­ داشتنی نیز افزوده شود.

دکوراسیون خانه کوچک الهام در زاهدان، یک ۶۵ متری مینیمال!

طراحی آشپزخانه ایرانی به سبک مدرن

طراحی فضای آشپزخانه با توجه به لوازم برقی موجود انجام شد. به نظرم آنچه به فضای آشپزخانه زیبایی دوچندان بخشیده کانتر زیبا به همراه صندلی ­های سفید با پایه ­های بلند چوبی است.

دکوراسیون خانه کوچک الهام در زاهدان، یک ۶۵ متری مینیمال!

رنگ سفید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک

رنگ سفید به عنوان عاملی برای بزرگ کردن و روشن کردن فضا شناخته شده است. با به کار بردن این رنگ در اتاق خواب کوچک و کم ­نور خانه، توانستم فضا را بسیار بزرگتر و روشن ­تر نشان دهم. این یک ­رنگ نشان دادن همه چیز باعث ایجاد خطای دید شده و به چشم این اجازه را می­ دهد تا اتاق بزرگتر از آنچه هست دیده شود.

دکوراسیون خانه کوچک الهام در زاهدان، یک ۶۵ متری مینیمال!

میز آرایش، آینه­ ها، کمدهای لباس و میز کنار تخت در اتاق خواب نه برای این فضا که چندین سال قبل به صورت سفارشی توسط تیم برادرم برایم ساخته شد.

دکوراسیون خانه کوچک الهام در زاهدان، یک ۶۵ متری مینیمال!

توصیه الهام: ترکیب رنگی در خانه جذاب است!

از نظرم رنگ یکی از جذاب­ترین جنبه ­های دکوراسیون است که با بهره ­مندی از آن می ­توان خانه ­ای شاد، دل ­انگیز و امن داشت. هر فرد حتما ایده ­هایی درباره بکارگیری رنگ­های مورد علاقه خود در فضای داخلی منزل دارد. پیشنهاد من این است که رنگ مورد علاقه ­مان برای بخش­های گسترده دکوراسیون منزل مانند تمامی دیوارها و کل مبلمان بکار نرود بلکه در اکسسوری های کوچک­تر در نظر گرفته شود تا بدین گونه تغییر دکوراسیون در هر زمان به راحتی و بدون هزینه زیاد انجام شود.

دکوراسیون خانه کوچک الهام در زاهدان، یک ۶۵ متری مینیمال!

همچنین من معتقدم زیبایی در سادگی است. پیشنهاد می ­کنم در طراحی دکوراسیون سادگی را سرلوحه قرار دهند و از شلوغی و لوازم تزئینی اضافی بپرهیزند تا آرامش در سراسر خانه موج بزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکوراسیون خانه مجردی؛ یک ۶۵ متری شیک در زاهدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..