تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل اقتصاد ما انحصار است

چند وقتی است همه طیفهای سیاسی وغیر سیاسی به دنبال تغییر کابینه اقتصادی دولت هستن وتمام مشکلات اقتصاد را از چند نفر آدم می دانند ولی آیا واقعیت این است که این چند نفر دلیل این همه آشفتگی اقتصادی هستند ؟ بنده و شاید خیلی های دیگر هم میدانیم که مشکل از افراد دیگری هستن و متاسفانه همه هم در صبحتهای خود از این گونه افراد نام می بریم ولی هیچ همتی جهت مقابله با این افراد نیست این افراد همانهایی هستن که چنان قدرتی دارند که ارزهای دولتی را می گیرند و هر چه دلشان می‌خواهد را وارد می‌کنند و به هر نرخی که صلاح می‌دانند به فروش می رسانند .

شاید الان همه بگویند چرا بانک مرکزی و یا ارگانهای دیگر به این افراد ارز دولتی پرداخت کرده اند یا چرا این همه سکه به نام یک نفر ثبت نام گردیده است این هم پاسخ دارد چرا که این افراد چنان قدرتی یافته اند که کسی قدرت مقابله با اینها رو ندارد این برای این دوره هم نیست خیلی سال است می‌شنویم که مثلا شکر یا میوه یا هر چیزی در انحصار فلان کس و فلان کس است .

پس مشکل اقتصاد ما انحصار است و انحصار هم فساد ایجاد می کند پس کمر همت ببندیم تا انحصار را بشکنیم و با شکست انحصار فساد را نابود کنیم. بیایم مثل کشور نروژ اقتصاد باز را در نظر بگیریم و با رقابت منصفانه همه افراد در هر زمینه کاری باعث رشد اقتصادی زیاد گردیم .

فقط فقط مبارزه با تمام توان با فساد و نه فقط گفتن اینکه اعلام میکنیم اسامی را که هنوز سالیان سال است منتظر اعلام اسامی هستیم که دانستن اسامی برای ملت نان وآب نمی شود مقابله و حذف این افراد از اقتصاد کارساز است.

* فعال اصلاح طلب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل اقتصاد ما انحصار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..