تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانوور بوم‌گردی برای احیای دریاچه ارومیه

اولین مانور گردشگری روستایی و بوم گردی برای احیای دریاچه ارومیه برگزار شد.

به گزارش بولتن نیوز ، به نقل از روابط‌عمومی ستاد احیای دریاچه ارومیه، برای نخستین بار، در قالب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه و با هدف آشنایی مردم محلی با موضوعات گردشگری روستایی و بوم گردی و مزایای آن، اولین مانور بوم گردی برای احیای دریاچه ارومیه برگزار شد.

این مانور در حاشیه کارگاه‌های تسهیل گری برای معیشت پایدار روستایی و در روستای قره خان مهاباد از ۱۹ تا ۲۱ تیرماه به انجام رسید.

در این مانورگروه‌های تسهیلگر ضمن برگزاری کارگاه‌های گروه سازی، کار گروهی و ابزارهای مختلف ورود به جوامع محلی در مانور گردشگری روستایی و بوم گردی شرکت کردند.

تمامی خدمات پذیرایی و اسکان تسهیلگران در ازای دریافت هزینه خدمات توسط مردم روستا تامین شد و در این مانور فقط از تولیدات و مواد غذایی تولیدی روستا استفاده شد.

در نهایت این مانور سه شبانه روزه با احصا دارایی های روستا و امکان سنجی استقرار مشاغل پایدار روستایی با در نظر گرفتن حفظ منابع آبی و محیط زیست روز ۲۲ تیرماه به کار خود پایان داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانوور بوم‌گردی برای احیای دریاچه ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..