تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۱۴۰ روحانی به مناطق مختلف خراسان‌شمالی همزمان با دهه کرامت

گروه فرهنگی - مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت:همزمان با فرارسیدن دهه کرامت ۱۴۰ مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی استان اعزام شده اند.

اعزام ۱۴۰ روحانی به مناطق مختلف خراسان‌شمالی همزمان با دهه کرامت

حجت‌الاسلام صادق دانشمند، مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان در گفت وگو با ایکنا ازخراسان‌شمالی اظهارکرد: مبلغان بومی و غیر بومی اعزامی از مشهد و قم به مناطق شهری و روستایی و محروم برابر درخواست مردم از دهیاران و شوراهای اسلامی اعزام شده‌اند.
وی افزود: سخنرانی هایی با موضوع اخلاق اسلامی،سبک زندگی اسلامی، حفظ کرامت انسانی و موضوعات اجتماعی در مساجد و اماکن متبرکه برگزار می‌شود.
دانشمند با بیان اینکه کارگروه‌های متفاوتی در خصوص اعزام مبلغ و شناسایی آسیب‌های اجتماعی به طور منطقه ای برگزار شده، ادامه داد: مبلغان اعزامی متناسب با آسیب های اجتماعی موجود درهرمنطقه در راستای پیشگیری از آن به ایراد سخن می پردازند.
وی با اشاره به سفر خادمان حرم رضوی به استان همزمان با دهه کرامت، عنوان کرد: این خادمان در مناطق محروم و روستاها نیز برای سرکشی ازبیماران و نیازمندان حاضرمی‌شوند.
دانشمند یادآورشد: جشن های دهه کرامت نیز در سطح مساجد و امامزاده‌ها با مشارکت مردم برگزارمی‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۱۴۰ روحانی به مناطق مختلف خراسان‌شمالی همزمان با دهه کرامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..