تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح «بلاغ» در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول واحد مبلغان مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد از برگزاری دوره مقدماتی و فشرده تربیت مبلغ در این مدرسه خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، زوارزاده، مسئول واحد مبلغان مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد گفت: طرح «بلاغ» با هدف توانمندسازی مبلغان در حوزه‌های مهارتی و تربیتی از یکشنبه، 24 تیرماه آغاز و تا 28 مردادماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این طرح در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 8 تا 11:30 برگزار می‌شود، عنوان کرد: در دوره‌های مهارتی شرکت‌کنندگان با موضوعات روش برداشت از قرآن، پاسخ به شبهات، بیان احکام، سخنوری، تبلیغ نوین، تبلیغ سیاسی، مسئله‌یابی و مناظره آشنا می‌شوند.
مسئول واحد مبلغان مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) ادامه داد: همچنین دوره‌های تربیتی شامل سرفصل‌های ارتباط مؤثر، مخاطب‌شناسی، طب سنتی و تخصصی زنان است.
علاقه‌مندان جهت شرکت و اطلاعات بیشتر از جزئیات این طرح می‌توانند به مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مراجعه و یا با شماره‌های 091589778478 و 05138552790 تماس بگیرند.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح «بلاغ» در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..