تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۴۶ عضو باند مدلینگ

۴۶ نفر از اعضای باندی که در زمینه مدلینگ فعال بوده و نسبت به انتشار تصاویر مبتذل در فضای مجازی اقدام می‌کردند، در هرمزگان بازداشت شدند.

به گزارش قدس آنلاین،سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: کارشناسان پلیس امنیت عمومی هرمزگان در پی رصد و کنترل فضای مجازی مطلع شدند افرادی به صورت گسترده و سازمان یافته اقدام به فعالیت در قالب مدلینگ در سطح شهر بندرعباس کرده و تصویرها و کلیپ‌های آنان در اینستاگرام توسط خودشان منتشر شده است. با هماهنگی مقام قضایی، ۳۸ واحد صنفی متخلف (عکاسان، آرایشگاه‌های زنانه و مزون عروس) و ۸ نفر از خانم‌های مدل شده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۴۶ عضو باند مدلینگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..