تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه‌های دولتی اروپایی ریسک همکاری با ایران را پوشش دهند

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با یادآوری نشست شب گذشته فعالان اقتصادی با سفیران کشورهای خارجی در تهران گفت: بیمه های دولتی کشورهای اروپایی مانند «هرمس و ساچه» باید ریسک همکاری شرکت ها و بانک های اروپایی با ایران را پوشش دهند.

«حمیدرضا صالحی» امروز (سه شنبه) در چهلمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران افزود: اگر دولت های اروپایی در همکاری با ایران جدی هستند، باید هزینه های این همکاری ها را پرداخت کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی با تاکید بر اینکه همکاری بانک ها و شرکت های کوچک و متوسط اروپایی با ایران، به فضایی امن نیاز دارد، گفت: اروپا می تواند یک یا چند بانک را برای همکاری با ایران مشخص کند و با بیمه های دولتی خود، ریسک همکاری با ایران را برای آن بانک پوشش دهند.

 رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران شب گذشته در نشست با سفیران کشورهای خارجی با فعالان اقتصادی ایران، گفت: پارسال قراردادهای تامین اعتبار بانکی متعددی به ارزش حدود 30 میلیارد دلار با طرف های اتریشی، ایتالیایی، دانمارکی، چینی و کره جنوبی امضا شد که اکنون در معرضِ تهدید تحریم های آمریکا قرار گرفته است.

صالحی ادامه داد: قابل پیش بینی است که بسیاری از شرکت‌های چندملیتی و بانک‌های بزرگ اروپایی و غیر‌اروپایی، تحت فشار و تهدیدهایِ دولت آمریکا حاضر به ادامه همکاری اقتصادی با ایران نباشند اما همچنان امکان تعاملِ بخش خصوصی ایران و اروپا - به عنوان یکی از اصلی ترین شرکای تجاریِ برجامی- از طریق دولت ها و بنگاه‌های کوچک و متوسط برخوردار از توانمندی بالا و فناوری جدید فراهم است.

در این ارتباط ، در نشست شب گذشته فعالان اقتصادی ایران با سفیران کشورهای خارجی، سفیران اتریش، چین و انگلیس از برجام حمایت و اعلام کردند پس از خروج آمریکا از برجام و با توجه به پایبندی ایران به تعهداتش، دیگر امضاکنندگان این توافق از برجام پشتیبانی می کنند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه‌های دولتی اروپایی ریسک همکاری با ایران را پوشش دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..