تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه دمپخت مرغ غذایی ساده

دمپخت مرغ غذایی سالم و ساده است که مواد تشکیل دهنده اصلی آن مرغ و برنج است و برای افرادی که وقت و حوضله اشپزی ندارند گزینه مناسبی است.

مواد لازم برای دمپخت مرغ

ادویه(نمک،فلفل سیاه،فلفل قرمز،زردچوبه،دارچین):به مقدار لازم

قرص طعم دهنده مگی:1 عدد لیمو عمانی:2 عدد متوسط آب:4 پیمانه روغن:کمی

طرز تهیه دمپخت مرغ غذایی ساده

طرز تهیه دمپخت مرغ

مرغ را بشویید و به قطعات کوچک خرد کنید. پیاز را هم خوب خرد کنید، روغن را درون ماهیتابه بیزید و داغ کنید سپس پیاز را درون روغن سرخ کنید تا رنگ آن قهوه ای روشن شود.

گوجه فرنگی هم به قطعات ریز خرد کنید. گوجه فرنگی خرد شده را به پیاز اضافه کنید. مرغ را هم به مواد اضافه کنید. مواد را خود هم بزنید تا ادویه هم جذب مواد شود.

کمی اب و مقداری لیمو عمنی را به مواد اضافه کنید سپس درون قابلمه بگذارید تا مواد حدود 30 دقیقه بجوشد.

پوست سیب زمینی را بکنید و به قطعات کوچک خرد نمایید سپس آنها را بشپویید و به مواد درون قابلمه اضافه کنید و بگذارید این مواد به مدت 15 دقیقه دیگر جوش بخورد.

برنج رابشویید و به مواد اضافه کنید و حدود 5 دقیقه بگذارید بجوشد و سپس 4 پیمانه آب به مواد اضافه کنید و در قابلمه بگذارید و برنج را روی حرارت کم به مدت 20 تا 30 دقیقه بگذارید دم بکشد.

اگر برنج سفت شد روی آن کمی آب بپاشید. برنج را در ظرف بکشید و روی آن را با لیمو تزئین کنید.

طرز تهیه دمپخت مرغ غذایی ساده نکات تکمیلی در مورد دمپخت مرغ

دمپخت یکی از غذاهای دانشجویی است. زمان آماده سازی مواد اولیه حدود نیم ساعت است. دمپخت مرغ را می توانید در وعده نهار و شام و در ماه رمضان در سحری و افطار میل کنید. دستور تهیه در این مطلب برای دو نفر می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه دمپخت مرغ غذایی ساده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..