تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتاحی: نور ورزشگاه بنیان دیزل تا آخر هفته باید اصلاح شود

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: شب گذشته از ورزشگاه های یادگار امام (ره) و ‏ورزشگاه بنیان دیزل تبریز بازدید کردم. چمن ورزشگاه یادگار امام نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر شده است و مدیر کل ورزش ‏و جوانان استان نیز وعده داد که رختکن ها در نیم فصل بازسازی و تجهیز شوند.‏

وی افزود: سیستم ورزشگاه بنیان دیزل تبریز هم اشکالاتی دارد که تا آخر هفته باید اصلاح شود در صورتیکه نور ورزشگاه ‏اصلاح نشود، تیم گسترش فولاد تبریز نمی تواند در ورزشگاه خانگی خود به مصاف حریفان برود وبازی های این تیم تا رفع ‏اشکال سیستم روشنایی ورزشگاه بنیان دیزل در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فتاحی: استقلال از سوپرجام انصراف نداده است

واکنش سازمان لیگ به لغو دیدار سوپرجام

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره نور ورزشگاه بنیان دیزل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتاحی: نور ورزشگاه بنیان دیزل تا آخر هفته باید اصلاح شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..