تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت یکی از دوندگان جاده ولایت

درگذشت یکی از دوندگان جاده ولایتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر زارعی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پی درگذشت یکی از دوندگان جاده ولایت رضوی گفت:علی اصغر ریگی یکی از دوندگان کاروان جاده ولایت که از شهر مشهد رهسپار کاروان جاده ولایت شده بود، عصر امروز در بیمارستان شهرستان آباده فارس درگذشت.

وی افزود:چند روز گذشته زمانیکه دوندگان جاده ولایت برای پیمودن مسیر ۲ هزار کیلومتری، از شلمچه تا مشهد خود را به شهر اقلید رسانده بودند به دنبال وقوع یک حادثه رانندگی یکی از دوندگان به شدت مصدوم شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد:این ورزشکار با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد و پس از سه روز کما امروز دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است دوندگان جاده ولایت با در دست داشتن پرچم سبز رضوی از شلمچه حرکت خود را آغاز کردند و پس از عبور از شهر‌ها خرمشهر، آبادان، اهواز، بهبهان، دهدشت، اقلید، دهشیر، یزد و طبس و نیشابور، روز میلاد امام رضا (ع)، به زیارت ثامن الحجج (ع) مشرف میشوند.

انتهای پیام//ع.ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت یکی از دوندگان جاده ولایت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..