تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در کردستان اعلام شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل گلباغی گفت: دهه کرامت فرصتی برای گرامیداشت و تبیین فرهنگ قرآنی و نشر معارف رضوی است.
 وی از برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت این ایام در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد و عنوان کرد: لازم است سیره و سلوک رضوی در دهه کرامت برای اعضای کانون‌های مساجد استان تبیین و ترویج شود.
 گلباغی، تشکیل کمیته هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه کرامت، شرکت در جلسات هماهنگی کمیته اقماری دهه کرامت، تشکیل جلسات هماهنگی کمیته فضا مجازی و رسانه، آذین بندی کانون‌های فرهنگی هنری تابعه، همکاری و مشارکت در چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو را از جمله برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد استان در گرامیداشت این ایام اعلام کرد.
 مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان همچنین گفت: تهیه و توزیع برشور امام رضا (ع) به روایت اهل سنت، شرکت کارشناسان دبیرخانه کانون‌های مساجد در برنامه‌های صدا و سیما با موضوعیت امام رضا (ع) و اهل بیت، برگزاری محافل انس باقرآن، برگزاری آیین گرامیداشت روز دختر در کانون تخصصی مهریه سریش آباد نیز همزمان با دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.
 وی از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت دهه کرامت در کانون فرهنگی و هنری باب السلام مسجد جامع شهید ورمقانی سنندج خبر داد و افزود: این ویژه برنامه به همت حوزه مقاومت شهید باهنر و با حضور اعضای هسته‌های پژوهش، مدیران مسئول کانون‌های مساجد شهرستان سنندج همزمان با ۲۹ تیر جاری برگزار می‌شود.
 گلباغی، نشست تخصصی پیرامون جایگاه اهل بیت در میان اهل سنت را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دبیرخانه کانون‌های مساجد در گرامیداشت دهه کرامت اعلام کرد و افزود: این نشست تخصصی به همت کانون فرهنگی و هنری چهاریارنبی و هیئت امنا این مسجد و با همکاری واحد فرهنگی و هنری و آموزش دبیرخانه کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.
 مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان خاطر نشان کرد: برگزاری جشن ولادت و تجلیل از خادمان رضوی همزمان با سوم مرداد سال جاری به همت کانون فرهنگی و هنری مهدیه سنندج در راستای گرامیداشت دهه کرامت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در کردستان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..