تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر مدیریت مطلوب شهرداری برای رفع کمبودهای شهر قم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سیدمهدی صادقی دوشنبه شب در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه یک شهرداری قم که در مسجد چهارمردان برگزار شد، با بیان اینکه با اتحاد و همدلی انقلاب اسلامی پیروز شده است بیان کرد: با امید و همدلی و همکاری به کوری چشم دشمنان و با تدبیر علیه توطئه‌های دشمن که با تمام توان و تجربیات به دنبال فشار بر مردم ما هستند تا نظام را دچار فروپاشی کنند بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

وی  با تقدیر از خدمات و تلاش‌های شهرداری برای رفع مشکلات شهر قم گفت: مدیران شهرداری با مدیریت خوب به مشکلات و کمبودهای شهر می‌پردازندن و شاهدیم که اقدامات گسترده‌ای در شهر شکل گرفته است.

استاندارقم با بیان اینکه تحت رهبری مقام معظم رهبری و همدلی توطئه دشمنان خنثی خواهد شد ادامه داد : با تدبیر رهبری شاهد شکل‌گیری هماهنگی گسترده‌ای در کشور برای پیروزی بر توطئه‌های دشمن هستیم.

انتهای پیام/الف

برگزاری آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه یک شهرداری قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر مدیریت مطلوب شهرداری برای رفع کمبودهای شهر قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..