تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از ۲۰۰ پروژه شهری قم در ایام دهه کرامت

بهره برداری از ۲۰۰ پروژه شهری قم در ایام دهه کرامت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از 47 پروژه منطقه یک شهرداری قم که در مسجد چهارمردان برگزار شد، با اشاره به همزمانی افتتاح پروژه‌های شهری با دهه کرامت اظهار داشت: دشمنان نظام ناکارآمدی و ناامیدی مردم را هدف گرفته‌اند که ما به آن‌ها ثابت می‌کنیم در نظام اسلامی تحریم و بن‌بست معنی ندارد.

وی با بیان اینکه با ایمان، اعتقاد و اعتماد خادمان مدیریت شهری درحال‌توسعه شهر هستند، تصریح کرد: ما در شرایط تحریم و فشار طبق برنامه در حال حرکت روبه‌جلو هستیم و دشمنان نظام از مسئله مسجد و نقش آن در محاسبات خود غافل شده‌اند و نمی‌دانند که اگر خطری نظام را تهدید کند همه به میدان آمده و پای انقلاب خواهند ایستاد.

شهردار قم با بیان اینکه 200 پروژه شهری در ایام دهه کرامت به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: برای آماده‌سازی این پروژه‌ها حدود 400 میلیارد تومان هزینه شده تا گام مهمی برای رفع نیازهای شهری برداشته شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اجرای فاز پنج پروژه عمار یاسر ادامه داد: این پروژه به‌صورت مشترک بین مناطق یک و هفت با اعتباری بالغ‌بر 80 میلیارد تومان در دستور کار قرارگرفته است، همچنین برای تکمیل خیابان شهیدان برقعی نیز 10 میلیارد تومان اختصاص‌یافته و در دستور کار قرارگرفته است.

وی با تأکید بر اجرای نهضت آسفالت در سطح شهر قم، افزود: سال گذشته در تهران حدود 305 هزار تن آسفالت توزیع شد که این میزان در سطح شهر قم حدود 300 هزار تن بوده که انشاالله در سال 97 نیز بیش از این میزان توزیع آسفالت در سطح معابر و شوارع شهر قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/الف

اجرای فاز پنج پروژه عمار یاسر با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ میلیارد تومان در شهر قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از ۲۰۰ پروژه شهری قم در ایام دهه کرامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..