تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب اولین مدال تاریخ کشتی زنان قم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ برگزاری رقابت‌های کشتی کلاسیک و کشتی آلیش در بخش بانوان در سطح قهرمانی کشور، فضا را برای بروز استعدادهای جوان علاقمند به کشتی نزد دختران فراهم کرد و در استان قم نیز با پرورش اولین مربیان پرورش کشتی گیر، این رشته مدال آور در بخش بانوان نیز فعال شده است.

در مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور در گرگان که با حضور کشتی گیرانی از سراسر کشور برگزار شد یک کشتی گیر از تیم هیئت کشتی استان قم به نام رقیه صفری موفق شد اولین مدال تاریخ کشتی زنان قم را برای ورزش استان قم به ارمغان بیاورد.

در این مسابقات و در دسته به اضافه ۷۵ کیلوگرم، رقیه صفری کشتی گیر قمی به همراه زهرا نوراللهی کشتی گیر اصفهانی به مدال برنز و مقام سوم مشترک رسید و توانست تا نیمه نهایی این پیکارها پیش برود و تنها در نبرد نیمه نهایی بود که نتیجه را واگذار کرد.

انتهای پیام/الف

کسب نخستین مدال کشتی بانوان قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب اولین مدال تاریخ کشتی زنان قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..