تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ پاروزن زنجانی با تیم ملی روئینگ عازم چین شدند

ساعت: 11:45 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1386846

غفور حمیدی گفت: ۳ پاروزن زنجانی با تیم ملی روئینگ عازم چین شدند تا تمرینات شان را زیر نظر لیو چیون پیگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; چهار پاروزن تیم ملی روئینگ مردان با هدف برپایی اردوی آمادگی تحت نظر لیو چیون سرمربی تیم ملی عازم چین شدند.

وی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان به منظور حضور موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا 23 تیرماه تا 23 مردادماه در شهر دندونگ کشور چین برگزار می شود.

رئیس هیئت قایقرانی استان زنجان عنوان کرد: سیدمسعود محمدی، سیدمجتبی شجاعی بهمن نصیری هر سه از زنجان و همچنین سیاوش سعیدی پاروزنان که به همراه قاسم بختیاریان مدیر اجرایی تیم ملی روئینگ به این اردو اعزام شدند.

وی بیان کرد: دیگر پاروزنان تیم ملی نیز هفته آینده به ترکیب تیم در اردوی چین اضافه خواهند شد.

به گزارش موج رسا؛ تیم ملی روئینگ خود را برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا آماده می‌کند که در این مسابقات پارو زنان زنجانی نیز شانس کسب مدال را دارند.

مهسا جاور و پریسا احمدی هر دو از زنجان نیز در اردوی تیم ملی روئینگ بانوان که در سد آیداغموش میانه برگزار می‌شود، حضور دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ پاروزن زنجانی با تیم ملی روئینگ عازم چین شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..