تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این امت پیمانش را با امام و نظام مقدس با خون خود امضا کرده/ ما آینده درخشان را به تعبیر قرآن به ارث خواهیم برد

ساعت: 12:28 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387061

مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: امت اسلامی آینده درخشان را به تعبیر قرآن به ارث خواهد برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  حجت الاسلام حیدری زاد امروز در اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در ارومیه اظهار کرد:دشمنان به خیال خام خود می خواهند امت ما را از نظام جدا کنند اما زهی خیال باطل، این امت پیمانش را با امام خود و با این نظام مقدس به خون خود امضا کرده است.

وی افزود: مگر می شود دلدادگان سیدالشهدا (ع) و زینب کبری (س) این امانت را به نااهلان بدهند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی تصریح کرد: پیام این جمع به نااهلان این است ما با تمام وجود در برابر نقشه های شما خواهیم ایستاد.

وی ابراز داشت: پیام ما به دولت مردان ما به مجلس ما به دستگاه های قضایی ما به دستگاه های فرهنگی و آموزشی ما این است که بهتر از این با طراوت تر از این برای دفاع از ارزش ها به میدان بیاید.

حجت الاسلام حیدری زاد در ادامه گفت: ملت انقلابی ما از هیچگاه این عذر را نمی پذیرد که در دفاع از ارزش های دین کوتاهی بکند.

وی ضمن بیان این که این ملت هم صبور است و هم بصیر و این علم را جز این افراد نمی توانند بر دوش بگیرند، خاطرنشان کرد: این ۴۰ سال تازه شروع این انقلاب است.ما آینده درخشان را به تعبیر قرآن به ارث خواهیم برد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این امت پیمانش را با امام و نظام مقدس با خون خود امضا کرده/ ما آینده درخشان را به تعبیر قرآن به ارث خواهیم برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..