تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست کاربران فضای مجازی از نمایندگان ملت برای مؤاخذه بطحایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، اظهارات سید محمد بطحایی در خصوص ممنوعیت آموزش به زبان مادری در مدارس و خطرناک توصیف کردن این موضوع موجی از واکنش کاربران را در فضای مجازی به دنبال داشت و جامعه‌ی نخبگانی نیز از مواضع وزیر آموزش و پرورش انتقاد و دستورالعمل او را در تضاد با اصل 15 قانون اساسی دانستند.

در این میان موضع قاطع و صریح نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت و تا حد زیادی مردم دل‌آزرده از گفتار نژادپرستانه‌ی یک مسئول را آرام کرد اما با این حال فعالان فضای مجازی خواهان برخورد با ابطحی در سطوح عالی‌تر شدند و از نمایندگان ملت خواستند از وزیر آموزش و پرورش در این باره توضیح اخذ نمایند.

اینکه در چنین مقطع زمانی یک وزیر مواضعی تنش‌زا اتخاذ می‌کند، در نوع خود عجیب است و همین امر نمایندگان را الزام می‌کند تا از بطحایی بخواهند شفاف‌سازی‌های لازم را انجام داده و علت مخالفتش با اصل لازم‌الاجرای قانون اساسی را تصریح نماید.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست کاربران فضای مجازی از نمایندگان ملت برای مؤاخذه بطحایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..