تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر است

وی ادامه داد: عصر حاضر هنگامه‌ای حساس است؛ عصری که در آن رسانه‌ها به عنوان نهادهای تاثیرگذار بر افکار عمومی کنترل و هدایت جوامع را به عهده دارند؛ امروزه از رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می‌شود و جریان آزاد اطلاعات به عنوان یک ضرورت مهم تلقی می‌شود.

لطفی  با بیان اینکه مطالبه عمومی مردم از  رسانه‌ها فراتر از آن چیزی است که امروز رسانه‌ها اعم از مکتوب، تصویری، صوتی یا رسانه‌های موجود در فضای مجازی به آن همت گمارده‌اند، تصریح کرد : گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب یکی از آن مطالبه‌های مهم است.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد : مقام معظم رهبری به عنوان دیدبان بصیر انقلاب و نظام اسلامی طی سال‌های متمادی زعامت خویش به فراخور ضروریات جامعه مباحث بسیار اساسی و مهمی را طرح کرده اند که متاسفانه در گذر زمان این مباحث به دلیل مشغول شدن مسئولین و مردم به امور روزمره به گفتمان غالب جامعه تبدیل نشده است؛ مباحثی که می‌تواند حرکت رو به جلوی انقلاب را شتابی افزون بخشد.

وی نقش اصحاب قلم و رسانه در گفتمان‌سازی منویات مقام‌معظم رهبری مهم دانست و گفت : در راستای ترویج و تقویت فرهنگ ولایتمداری ، زمینه سازی و تبیین دیدگاه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری معظم  در رسانه ها ، ارتقای هوشیاری و بصیرت  در جامعه علمی و رسانه‌ای و تقویت روحیه استکبار ستیزی جشنواره ابوذر 4 در استان اردبیل برگزار می شود .

لطفی بخش های استانی و کشوری شرکت در جشنواره ابوذر 4 را  موشن‌گرافی ، خبر  ، گزارش مطبوعاتی و خبری و تلویزیونی و کاریکاتور اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در بخش ویژه استانی نیز می توانند در بخش های کانال پیام رسان های داخلی ، بهترین تیتر ، بهترین یادداشت جشنواره و فعال ترین رسانه در جشنواره  آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل عنوان کرد:  فعالان فرهنگی و رسانه ای می توانند از طریق پست یا تحویل حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در اردبیل- میدان بسیج- طبقه فوقانی سالن ولایت- دفتر سازمان بسیج رسانه استان اردبیل تا پایان آبان ماه تحویل بدهند .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..