تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۴۰۰ مازندرانی در طرح خادم‌یار رضوی ثبت‌نام کردند/کمک هزینه تهیه جهیزیه برای ۳۴۹۶ نفر

ساعت: 09:13 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387040

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به علاقه وافر مردم استان به امام رضا(ع)، گفت: تاکنون 3 هزار و 400 مازندرانی در طرح خادمیار رضوی ثبت‌نام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، محمد اسماعیل امامزاده طی گفت و گویی با خبرنگار ما با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استانها با هدف تسهیل امر زیارت برای آحاد جامعه و رفع محرومیت زدایی تشکیل شده است.

وی افزود: دفاتر آستان قدس رضوی در استان مازندران نیز آمادگی کامل برای دریافت نذورات و کمک به مستمندان برای اعزام آنان به مشهد مقدس است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به نامگذاری روزهای دهه کرامت، شعار امسال را خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (ع) اعلام کرد و گفت: راه و رسم زندگی حضرت امام رضا (ع)، نوعدوستی و مهرورزی است و باید ترویج یابد.

این مسئول به ماموریت های دفاتر آستان قدس رضوی اشاره کرد و افزود: ترویج و توسعه فرهنگ رضوی در کشور و خدمت به زائران و محرومان در مناطق کشور از جمله اهداف این دفتر به شمار می رود.

امام‌زاده ادامه داد: آستان قدس رضوی با هدف تکمیل کادر حمایتی دولت در عرصه امدادرسانی به نیازمندان که تعدادشان بسیار زیاد است فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهد که در دهه کرامت فعالیت‌های آستان قدس رضوی در همه حوزه‌ها به اوج خود می‌رسد و فرهنگ رضوی اشاعه می‌یابد.

 وی بیان کرد: در تولیت جدید طرح توسعه حرم متوقف شده و خدمات برای محرومان سراسر کشور و جهان که مورد توجه امام رئوف هستند، فعال شده است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر 35 کانون تخصصی خادم‌یاری در استان مازندران داریم که شامل کانون‌های محلی، موضوعی یا تخصصی است، افزود: در پی آغاز به کار این کانون‌ها، این ظرفیت به‌وجود آمده که برخلاف گذشته فرآیند خادم‌یاری افتخاری حرم امام رضا (ع) به حداقل رسیده و حداکثر سه ماه به‌طول می‌انجامد و پس از آن 6 ساعت در هفته در شهر خودشان خادم‌یار شده و همزمان کشیک حرم برای آنها فعال می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه امسال یک‌هزار و 200 نفر از این نهاد راهی سفر زیارتی مشهد مقدس شدند، گفت: یکی از اقدامات مهم کانون‌های خادم‌یاری در پی شناسایی افراد بی‌بضاعتی که نمی‌توانند به زیارت امام رضا (ع) بروند، بوده است.

امام‌زاده اضافه کرد: در دهه کرامت در سال جاری، یک هزار و 240 سبد کالا به محرومان اهدا می‌شود و 280 بیمار از خدمات پزشکی برخوردار و به 168 بیمار دارو داده می‌شود.

وی با بیان اینکه به 3 هزار و 496 نفر کمک هزینه جهیزیه اهدا می‌شود، افزود: 300 نفر به بانک برای دریافت وام بدون کارمزد 3 میلیون تومانی معرفی می‌شوند تا برای تحقق شعار امسال از کالاهای تولیدی کشور خرید کنند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران تصریح کرد: در بحث طرح‌های زیربنایی برای ایجاد اشتغال بین 2 تا 20 میلیارد تومان بودجه داریم و همچنین 860 میلیون تومان کمک به ایتام به هر یتیم کارت هدیه 150 هزار تومان اهدا خواهد شد.

این مسئول با اعلام اینکه آستان قدس در برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها از نیروهای مردمی استفاده می‌کند که همه نیروها افتخاری هستند، ادامه داد: استان مازندران در بحث زائران حرم مطهر رکورددار است در بخش خادم‌یاری کشیک حرم یک‌هزار و 400 نفر از خادمان مازندرانی فعال هستند.

امام‌زاده با اعلام اینکه فعالیت آستان قدس رنگ سیاسی و جناحی ندارد، از همه طیف‌ها و گروه‌ها درخواست کرد با حضور و فعالیت در این مجموعه نسبت به عملکردها و اقدامات نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۴۰۰ مازندرانی در طرح خادم‌یار رضوی ثبت‌نام کردند/کمک هزینه تهیه جهیزیه برای ۳۴۹۶ نفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..