تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیزات آتش‌نشانی آمل نیاز به نوسازی دارد

ساعت: 09:10 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387037

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری آمل با اشاره به اینکه نیاز است تا دستگاه‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی آمل نوسازی شوند، گفت: با گذشت زمان و استفاده مداوم از دستگاه‌ها نیاز به نوسازی آنها وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حسین نذیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه نیاز است تا دستگاه‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی آمل نوسازی شوند، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ها سالم هستند و به خوبی کار می‌کنند اما با گذشت زمان و استفاده مداوم از دستگاه‌ها نیاز به نوسازی آنها وجود دارد.


وی با اشاره به اینکه در تیر ماه امسال آتش‌نشانان آمل 145 ماموریت انجام دادند، تصریح کرد: 27 مورد از 145 ماموریت با بیشترین آمار تماس مربوط به آتش سوزی فضای سبز و مزارع در این ماه بود.


این مسول با بیان اینکه از 145 مورد عملیات، میزان 74 مورد آتش سوزی بوده است، ادامه داد: 71 مورد از این آمار مرتبط با امداد و نجات است.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری آمل با اشاره به اینکه 114 مورد عملیات در تیرماه در محدوده شهری انجام شد، گفت: 17 مورد از این ماموریت‌ها در خارج از محدوده شهری و 14 مورد نیز در روستاها رخ داده است.


نذیری با بیان اینکه در خرداد ماه تنها 7 مورد آتش‌سوزی فضای سبز گزارش شد، ادامه داد: تیر ماه امسال آتش‌سوزی فضای سبز به 27 مورد رسید که با افزایش چندین برابری حریق در این بخش مواجه بودیم.


وی در پایان با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری آمل نزدیک به 28 ماشین امداد و آتش‌نشانی و اداری دارد، خاطرنشان کرد: 22 ماشین امداد و نجات و اطفای حریق در آمل وجود دارد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیزات آتش‌نشانی آمل نیاز به نوسازی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..