تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عقب نشینی شرکت هما از قیمت پرواز تهران به کلاله/ پروازها دوباره باطل شدند

ساعت: 11:21 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387137

بعد از استقبال دوباره مردم به پروازهای فرودگاه قدس، عقب نشینی دوباره شرکت هما از قیمت اعلام شده، موجب باطل شدن چندباره پروازهای این فرودگاه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، 17 تیرماه بعد از حدود 1 و ماه خورده ای از عدم انجام پرواز از تهران به فرودگاه قدس و برعکس، با کاهش قیمت های این پروازها به 124 و 167 هزار تومان، مردم دوباره برای خرید بلیط این پرواز اقدام کردند.

عبدالخلیل صادقی، تعداد مسافران پرواز روز یک شنبه 17 تیرماه این فرودگاه را 15 نفز از تهران و 18 نفر از کلاله اعلام کرد.

اما علی رغم دوبار اقدام برای پرواز هواپیمای شرکت هما، این پرواز بعد از 4 ساعت تاخیر، باطل شد و مسافران به علت نبود پرواز جایگزین، سرگردان به خانه ها یا محلهای کار خود بازگشتند.

این امر اگرچه موجب دلخوری و ناراحتی مسافرین شد ولی از سوی دیگر امیدی بود برای پروازهای سایر روزها، اما ناپایداری تصمیمات شرکت هما در تثبیت قیمتها، بی اعتمادی را در بین مردم برای وجود یک پرواز پایدار بیشتر کرد.

شرکت هما در یک چرخش معنا دار، بعد از رغبت مردم به وجود قیمت پروازی 124 هزار تومانی، این نرخ قیمتی را حذف کرد!؟

یک مقام مسئول در خصوص حذف قیمت 124 هزار تومانی گفت: شرکت هما دلیل حذف این قیمتها را اعتراض بازرگانی تهران اعلام کرده است.

اما وقتی خبرنگار راه اترک از مسافرین تهران به کلاله پرواز روز یک شنبه 17 تیرماه علت باطل شدن این پرواز را پرسید، خیلی از مسافرین اعتقاد داشتند که باطل کردن این پروازها به خاطر عدم رونق گرفتن این فرودگاه است.

البته این نظر مسافرین این روزها نقل محافل مردمی شرق گلستان شده و هنوز پاسخ مسئولین رسمی در این خصوص منتشر نشده است.

صبح امروز دوشنبه 25تیرماه مشخص شد که شرکت هما پرواز روز چهارشنبه 27 از تهران به مقصد کلاله و برعکس را هم باطل کرده است.

مردم شرق گلستان از مسئولین به خصوص نماینده مردم شرق گلستان می خواهند که فکری اساسی برای ثبات پروازها به خصوص ثبات تصمیماتی شرکت های هواپیمایی برای نرخ پروازها، بکنند ، چرا که این بار مردم خوب عمل کردند ولی شرکت ها سرناسازگاری دارند.

لازم به توضیح است که فروش بلیط برای پروازهای سایر روزهای هفته کلاله به تهران و برعکس فعال می باشد و با کف قیمت 167 هزار تومان به فروش می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عقب نشینی شرکت هما از قیمت پرواز تهران به کلاله/ پروازها دوباره باطل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..