تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری در استان مشخص نشده است

ساعت: 09:19 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1386794

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی:

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی با اشاره به فوت آیت الله مهمان نواز ، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در سال جاری، اعلام کرد: تعیین تکلیف زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری از وظایف مجلس خبرگان رهبری است که هنوز زمان برگزاری آن در خراسان شمالی مشخص نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، ملک محمد حسن زاده، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی پیش از ظهر امروز ، 25 تیرماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران در بجنورد با اعلام این خبر، در ادامه با گرامی داشت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان در 26 تیر ماه 58 اظهار کرد: بر اساس قانون شورای نگهبان 20 وظیفه اساسی بر عهده دارد.

حسن زاده تصریح کرد: تشخیص عدم مغایرت مجلس با احکام اسلام، تشخیص عدم تعارض این مصوبات با قانون اساسی، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس و همه پرسی ها از جمله مهمترین این وظایف 20 گانه شورای نگهبان هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه شورای نگهبان برای نظارت بر انتخابات یک شبکه نظارت و بازرسی انتخابات را تشکیل داده است، عنوان کرد: از خراسان شمالی چهار هزار و 500 نفر عضو فعال این شبکه هستند که سه هزار و 700 نفر از آنان بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نظارت داشتند.

حسن زاده همچنین گفت: دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی نیز همیشه فعال است و در غیر از زمان برگزاری انتخابات، دوره های آموزشی برای اعضای شبکه نظارت و بازرسی انتخابات استان به منظور بصیرت افزایی آنان و آمادگی برای انتخابات پیش رو برگزار همچنین عملکرد این اعضا را ارزیابی می کند.

وی در بخشی دیگر از سخن خود با اشاره به انتخابات سال آینده نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: رفتار و عملکرد نامزدهای احتمالی انتخابات پیش رو را رصد می کنیم و گزارشاتی که به این دفتر ارسال می شود را برای هیات مرکزی نظارت و بازرسی انتخابات کشور به منظور بررسی صلاحیت آنان ارجاع می دهیم.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی همچنین تصریح کرد: آسیب شناسی نقاط ضعف و قوت انتخابات دوره های گذشته را نیز در دستور کار قرار داده ایم تا شرایط برگزاری انتخاباتی قوی و بدون اشکال را برای انتخابات سال آینده آماده سازی کنیم.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری در استان مشخص نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..