تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ورزش و جوانان وارد زاهدان شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه این سفر گفت: بازدید از طرح‌های عمرانی دهکده المپیک زاهدان و شهرستان‌های شمال استان از مهمترین برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به این استان است.

محمودرضا امیاری افزود: همچنین شرکت در نشست نخبگان ورزشی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به شمال سیستان و بلوچستان است.

 زندگی در جنوب شرق ایران زمین در استان پهناور سیستان و بلوچستان با پستی و بلندی‌ها و وضعیت جغرافیایی گوناگون و متنوع، وجود کوه، دشت، بیابان و دریا سبب شده تا هر فرد علاقه‌مند به ورزش بتواند بسیاری از نیاز‌های ورزشی خود را از طبیعت جستجو کند و بدون آنکه بداند ورزیده و تنومند رشد می‌کند.

بیش از ۷۰ درصد جمعیت ۲.۸ میلیون نفری این استان را افراد زیر ۳۰ سال تشکیل داده اند که می‌توان از نیروی جوانی آنان برای هر نوع ورزشی به طور سازمان یافته بهره گرفت.

یکی از فعالیت‌های مطلوب دولت تدبیر و امید ورود مستقیم به عرصه ورزش و جوانان بوده به طوری که اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده استان به ترتیب از ۱۳۰ و ۱۲۳ مورد در سال ۹۲ به ۱۵۲ و ۱۴۲ مورد در سال ۹۵ افزایش یافته است.

بیش از ۷۰ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.

انتهای پیام /پ

سفر وزیر ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ورزش و جوانان وارد زاهدان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..