تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای عجیب خودکشی یک خانواده برای رهایی از بدهی +عکس

ساعت24 -خانواده که به خاطر بدهی در هندوستان خودکشی کردند پیش از مرگ طی یادداشتی، علت تصمیمشان را عدم توانایی پرداخت بدهی ۵ میلیون روپیه‌ای عنوان کرده بودند.

پس از آنکه مردی در جارکند هندوستان از پشت‌بام ساختان محل سکونتش پایین پرید و جان سپرد، جسد حلق‌آویز شده پدر، مادر و همسرش و سپس جسد دو فرزندش با گلو‌هایی پر شده کشف شد.

این خانواده پیش از مرگ طی یادداشتی، علت تصمیمشان را عدم توانایی پرداخت بدهی ۵ میلیون روپیه‌ای (معادل ۷۳ هزار دلار) عنوان کرده بودند.
 

ماجرای عجیب خودکشی یک خانواده برای رهایی از بدهی +عکس

تحقیقات پلیس برای تشخیص اینکه کدام یک از موارد، قتل و کدام‌یک خودکشی بوده ادامه دارد.ماه گذشته هم اجساد حلق‌آویز شده یک خانواده ۱۱ نفری در شمال دهلی کشف شده بود.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای عجیب خودکشی یک خانواده برای رهایی از بدهی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..