تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعمتی و بازگشت به پست مورد علاقه

ورزش سه: سیامک نعمتی که فصل قبل از باشگاه پیکان به جمع سرخپوشان اضافه شد در نیم فصل اول فرصت کمی برای حضور در ترکیب تیمش پیدا کرد. اما هرچه به پایان لیگ هفدهم نزدیک شدیم، او توانست نظر مساعد برانکو را برای بازی در ترکیب ثابت جلب کند. او در بیشتر بازی ها به عنوان مهاجم سایه در کنار علیپور به بازی گرفته شد و در دیدار مقابل گسترش فولاد و استقلال خوزستان موفق به گلزنی شد. سیامک در شکست تلخ تیمش در دیدار رفت مقابل السد قطر نیز موفق به گلزنی شد.

نعمتی و بازگشت به پست مورد علاقه

با شروع تمرینات پیش فصل سرخپوشان نعمتی یکخط عقب تر آمده و در پست وینگر به بازی گرفته می شود. پست دلخواه او که در پیکان نیز در همین پست موفق به درخشش شد. با توجه به تشکیل زوج تهاجمی پرسپولیس توسط علی علیپور و امید عالیشاه و وجود ذخیره های مثل منشا، برانکو ترجیح داده این بازیکن تکنیکی را به پست اصلی اش بازگرداند.

با توجه به جدایی احتمالی وحید امیری، نعمتی این شانس را خواهد داشت در نیم فصل اول و قبل از اضافه شدن مهدی ترابی و سروش رفیعی، جایگاه خود را در ترکیب پرسپولیس تثبیت کرده و توقعات برانکو را برآورده کند.حالا باید منتظر ماند و دید شماره 88 سرخ ها می تواند از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برده و بازی های خوبش در پیکان را تکرار کند یا نه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعمتی و بازگشت به پست مورد علاقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..