تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن دهه کرامت در ۳۵۰ امامزاده کشور

برگزاری جشن دهه کرامت در ۳۵۰ امامزاده کشوربه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، همزمان با فرارسیدن روز تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه، در نشستی خبری با حضور اهالی رسانه و مطبوعات به برنامه‌های سازمان اوقاف و بقاع متبرکه در روز تکریم امامزادگان پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین عادل ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و روز تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه، در خصوص برنامه‌های امامزادگان در دهه کرامت گفت: همزمان با دهه کرامت امسال در ۳۵۰ امامزاده سطح کشور جشن دهه کرامت را برگزار خواهیم کرد و در ۳۱ استان همایش تکریم ۳۱ تن از امامزادگان کشور با حضور چهره‌های برجسته استانی را خواهیم داشت، همچنین در پورتال ویژه‌ای با ارائه ۷۱ عنوان محصول فرهنگی تولید تابلو‌های نمایشی، کتاب، کتابچه، کلیپ‌های صوتی، کلیپ‌های تصویری و نرم افزار‌های موبایلی را ارائه می‌دهیم.

وی با توجه به روز تکریم امامزادگان و جایگاه ویژه امامزادگان، ادامه داد: همزمان با جشن میلاد حضرت معصومه (س) جشن تکلیف دختران در روز دختر در این آستان برگزار شد و در ادامه آیین غبار روبی امامزادگان که هر ساله با استقبال خوب مردم روبرو است، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف بیان کرد: باید گفت که در راستای آگاهی سازی بیشتر مردم درباره حوزه وقف و امامزادگان ۵۰ کلیپ تصویری با عناوین سلاله و دانه‌های تسبیح از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد. همچنین در همکاری با ستاد برگزاری کاروان زیر سایه خورشید که هر ساله به شهر‌های مختلف سفر می‌کنند، حضور خادمان حرم رضوی را در امامزادگان خواهیم داشت و کمپینی را با عنوان "با شادی اهل بیت (ع) شاد باشید" را در جهت اتهام زنی دشمنان به مسلمانان دوباره راه اندازی می‌کنیم و در کنار برنامه هایمان در امامزادگان غرفه‌ها و جشن‌هایی را برای کودکان در نظر گرفته ایم و در برای خلال این جشن‌ها دو سرود با موضوع وقف و امامزادگان طراحی کرده ایم.

 حجت الاسلام والمسلمین عادل ضمن قدردانی از فعالیت‌های حجت الاسلام احمد شرفخانی گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمتگذاری به امامزادگان و سادات بزرگواران نصیب ما شده و اسم من به عنوان کوچکترین خادم ثبت شده است. سازمان اوقاف سالهاست که با برنامه ریزی‌های انجام شده در راستای توصیه فرهنگ و عمران فعالیت‌های بسیاری را انجام می‌دهد و شما اهالی رسانه که در حوزه اطلاع رسانی حضور دارید، تا امروز نقش موثری در اطلاع رسانی فرهنگ وقف و کار‌های عمرانی داشته اید.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) افزود: ما در بین آموزه‌های دینی از امام معصوم امام صادق(ع) داریم که می‌فرمایند: کسی که دیگران را به کار خیر تشویق کند؟ همانند کسی که کار خیر انجام میدهد و در آن کار سهیم و شریک خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف اظهار کرد: در بحث فرهنگی با دو مقوله روبرو هستیم یکی بحث شایعه پراکنی، شبهه افکنی و بحث‌هایی است که دشمن می‌خواهد ذهن و فکر افراد جامعه را مشوش کند و ما باید برای آن برنامه داشته باشیم. بحث دیگر این است که مردم باید بدانند امامزادگان از نسل ائمه اطهار (ع) هستند و از جایگاه علمی ویژه‌ای برخورد هستند. تنوین افکار عمومی وظیفه ماست و باید در عرصه مسائل فرهنگی جهل زدایی داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن دهه کرامت در ۳۵۰ امامزاده کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..