تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین رنکینگ فوتبال ساحلی جهان مشخص شد/ایران به رتبه سوم جهان بازگشت

در آخرین رنکینگ اعلام شده تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با یک پله صعود به جایگاه سوم بازگشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در آخرین رنکینگ اعلام شده از تیم های فوتبال ساحلی جهان،تیم ملی کشورمان توانست با یک پله صعود ،تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه را بار دیگر به رده چهارم برگردانده و جایگاه سومی جهان را از این تیم پس گیرد.

بنابراین رده بندی تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل  با 3813 امتیاز در رده اول ،تیم ملی پرتغال با 3344در رده دوم و همچنین تیم ملی ایران با 2626 در رده سوم جهان و اول آسیا قرار دارد.گفتنی است تیم ملی روسیه تنها 10 امتیاز با تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در این رده بندی فاصله دارد و از رو می تواند رقابت زیبایی میان این 2 تیم ایجاد شود.

آخرین رنکینگ فوتبال ساحلی جهان مشخص شد/ایران به رتبه سوم جهان بازگشت

بیشتر بخوانید:

تمرینات تلفیقی فوتبال ساحلی برای بازیکنان جوان تیم ملی

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار شد

حسینی:مهم‌ترین مسئله قرار گرفتن تیم ملی بر روی سکوی قهرمانی جهان است

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به رده سوم بازگشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین رنکینگ فوتبال ساحلی جهان مشخص شد/ایران به رتبه سوم جهان بازگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..