تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیهیل از بازی های ملی خداحافظی کرد

تیم کیهیل بعد از اتمام جام جهانی 2018 از تیم ملی فوتبال استرالیا خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛تیموتی فیلیکا کیهیل مهاجم کوتاه قامت ولی خطرناک و گلزن در محوطه جریمه تیم ملی فوتبال استرالیا بعد از 107 بازی ملی از بازی های ملی خداحافظی کرد.او در دوران فوتبالش برای تیم ملی فوتبال استرالیا 50 گل ملی به ثمر رساند.آخرین بازی این مهاجم 38 ساله برای تیم ملی فوتبال استرالیا،بازی مقابل پرو در جام جهانی 2018 بود که با نتیجه 2 بر صفر تیم کشورش شکست خورد.
از جمله لحظات درخشان او می‌توان به زدن 2 گل برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ژاپن در جام جهانی 2006 اشاره کرد که اولین برد تاریخ استرالیا در جام جهانی بود و آن سال کانگوروها موفق شدند از گروه خود در جام جهانی صعود کنند.
او همچنین در سال 2015 همراه استرالیا قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

بیشتر بخوانید:

امباپه جوایزش را به یک خیریه اهدا کرد

موفقیت رونالدو در تست های پزشکی یوونتوس

معلم ورزش آمریکایی متهم به سوء استفاده اخلاقی شد

انتهای پیام/

کیهیل به  کار خود در تیم ملی فوتبال استرالیا پایان داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیهیل از بازی های ملی خداحافظی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..