تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استارت بلندقامتان والیبال برای بازی های آسیایی جاکارتا

استارت بلندقامتان والیبال برای جاکارتا / اردویی بدون سفر تدارکاتی!به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از ماجراهای مختلف و در حالی که ابتدا قرار بود تیم ملی «ب» با هدایت جهانگیر سید عباسی، راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا شود، اما بعد از تغییرات از سوی فدراسیون والیبال، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مقرر شد تیم الف یعنی تیم اصلی بزرگسالان ایران به همراه چند بازیکن جوان راهی این مسابقات شود.

لیست 18 نفره از سوی ایگور کولاکوویچ اعلام شد و مقرر شد 15 بازیکن تمرینات را از 26 تیر ماه در فدراسیون والیبال آغاز کنند و سه بازیکنی که در تیم ملی جوانان حضور دارند و همراه با دیگر اعضای تیم ملی جوانان راهی بحرین و مسابقات قهرمانی آسیا هستند، پس از پایان این مسابقات به اردو ملحق شوند.

نکته قابل تامل درباره تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی است که، والیبالیست‌های ایران اردوی برون مرزی و تدارکاتی پیش از این مسابقات نخواهند داشت. این در حالی است که پیش از این عنوان شده بود که تیم ملی والیبال ایران قبل از بازی‌های آسیایی جاکارتا به کشور اسلوونی سفر خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد این اردو بنا به دلایلی که مشخص نیست لغو شده است.

تیم ملی والیبال ایران یکی از شانس‌های کسب مدال طلا در رشته‌های تیمی کاروان اعزامی به جاکارتا است. در این بین هنوز نمی‌توان به طور دقیق مدعی بود که مردان والیبال ایران همانند چهار سال قبل و بازی‌های آسیایی اینچئون، مدال طلا را از آن خود کنند. بر مبنای اظهار نظر کارشناسان و اهالی پیشکسوت این رشته، تیم ملی والیبال نسبت به چهار سال قبل با افتی محسوس روبه رو شده است و به موازات آن تیم‌های آسیایی نظیر ژاپن و چین و ... خود را بار دیگر در بین مدعیان قاره کهن مطرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آغاز اردوی تیم ملی والیبال ایران در راه جاکارتا با ۱۸ بازیکن

باید دید تیم ملی والیبال ایران بدون برگزاری اردوی تدارکاتی و با توجه به خستگی ناشی از 5 هفته سخت و سنگین لیگ ملت‌ها و سفر به کشورهای مختلف از قاره های گوناگون؛ باز هم می‌تواند در نبرد آسیایی با حریفان خود به راحتی سکوی نخست را صاحب شوند یا خیر. گفتنی است که تیم ملی والیبال ایران بعد از پایان بازی‌های آسیایی جاکارتا، مسابقات قهرمانی مردان جهان را پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام/

والیبال آماده بازی‌های آسیایی می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استارت بلندقامتان والیبال برای بازی های آسیایی جاکارتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..