تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوپتگی: رئال آماده هر چالشی است

ایسنا: به نقل از elsport، هدایت رئال مادرید را در فصل جدید لوین لوپتگی، سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا بر عهده خواهد داشت.

کهکشانی‌ها در فصل جدید دو چهره تاثیر گذار خود یعنی زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو را در اختیار نخواهند داشت و طبیعی است که در سبک بازی این تیم تغییرات به وجود آید.

لوپتگی گفت‌: رئال مادرید جایی است که در آن رشد کرد و به عنوان مربی به خانه ام برگشتم. من هدایت بهترین تیم جهان را بر عهده گرفته‌ام. می دانم که کار کرد در تیم بزرگ رئال مادرید بسیار سخت است. نخستین چالش بزرگ ما دیدار سوپر جام اروپا برابر اتلتیکومادرید است. ما آماده هر چالشی هستیم و امیدوارم که شروع خوبی با رئال داشته باشم.

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا در پایان صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: من تیم بسیار خوبی در اختیار دارم، تیمی که می‌تواند هر چالشی را پشت سر گذارد. تغییرات زیادی در تیم نخواهیم داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوپتگی: رئال آماده هر چالشی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..