تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی تیم کیهیل از تیم ملی استرالیا

ایسنا: ‌به نقل از فاکس اسپورت، تیم کیهیل، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا که با 50 گل زده برترین گلزن تاریخ فوتبال کشورش محسوب می‌شود از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. این مهاجم 38 در آخرین بازی خود برای استرالیا در جام جهانی 2018 روسیه برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال پرو بازی کرد که این بازی با شکست دو بر صفر استرالیا به پایان رسید.

تیم کیهیل در 107 بازی ملی موفق شد 50 گل به ثمر برساند. از جمله لحظات درخشان او می‌توان به زدن دو گل برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ژاپن در جام جهانی 2006 اشاره کرد که اولین برد تاریخ استرالیا در جام جهانی بود و آن سال کانکورها موفق شدند از گروه خود در جام جهانی صعود کنند.

او همچنین در سال 2015 همراه استرالیا قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی تیم کیهیل از تیم ملی استرالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..