تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولیت بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها سپرده شد

خبرگزاری تسنیم: صادق درودگر درباره نحوه بلیت‌‌فروشی مسابقات فصل هجدهم لیگ برتر, اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ بلیت‌فروشی مسابقات فصل پیش رو تماماً برعهده باشگاه‌ها خواهد بود.

وی درباره اینکه دلیل برکناری محمودی‌فر از سمت مدیریت ورزشگاه آزادی, عدم انتقال تجهیزات شرکت برهان مبین (مجری بلیت‌فروشی فصل گذشته) به خارج از این ورزشگاه عنوان شده است, گفت: همان‌طور که گفتم مسئولیت بلیت‌فروشی به صورت کامل و صددرصدی به باشگاه‌ها محول شده است و شرکت‌ برهان مبین که پیش از این متولی بلیت‌فروشی مسابقات بوده, دیگر در این امر هیچ دخل و تصرفی نخواهد داشت.

مدیر کمیته بازاریابی سازمان لیگ ضمن اشاره به عدم پرداخت حق تبلیغات محیطی فصل پیش از سوی شرکت امین سیمای کیش, عنوان کرد: متأسفانه هنوز این شرکت مطالبات فصل پیش باشگاه‌ها و سازمان لیگ را پرداخت نکرده است و کماکان اقدامات حقوقی در حال انجام است. قرار است در روز‌های آینده گزارشی از اقداماتی را که در این باره صورت گرفته ارائه کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولیت بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها سپرده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..