تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ریزی کلان سلامت اولویت مهم سازمان نظام پزشکی/ دوره‌های بازآموزی پزشکان برگزار می‌شود

سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برگزاری دوره های باز آموزی در راستای ارتقای سطح علمی پزشکان/ برنامه ریزی کلان سلامت الویت مهم سازمان نظام پزشکی

علیرضا سلیمی معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی عموما برای پزشکان و ذی‌نفعان یک ارگان صنفی است ولی حقیقتا در کشورهای پیشرفته دنیا عمده کارهای بعد از فارغ‌التحصیلی پزشکان جوان در زمینه آموزش و پذیرش بر عهده سازمان نظام پزشکی است.

وی ادامه داد: عمده فعالیت‌های سازمان نظام پزشکی باید مربوط به برنامه‌ریزی‌های کلان سلامت باشد ؛ فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی پزشکان با هدف ارتقای سطح کیفی آن‌ها به وسیله سازمان نظام پزشکی انجام می‌شود.

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه رشد علم در زمینه پزشکی بسیار سریع است، افزود: اطلاعات فارغ‌التحصیلان جوان به دلیل میزان رشد علم در حوزه پزشکی در مدت زمان کوتاهی باید بروزرسانی شود که سازمان نظام پزشکی با برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی در این زمینه برنامه‌های خوبی اجرا می‌کند.

هدف از برگزاری برنامه‌های باز آموزی برای پزشکان

سلیمی تأکید کرد: به دلیل اینکه معلومات فارغ‌التحصیلان پزشکی پس از پایان تحصیل  نسبت به علم روز دنیا کمتر می شود، سازمان نظام پزشکی سیستم‌های بازآموزی را برای این افراد در جهت ارتقای سطح کیفی بار علمی‌ برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: عمدتا همکاران ما برای تمدید پروانه خود با مشکل کسب امتیاز بازآموزی مواجه نمی‌شوندو دلیل آن برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به صورت حضوری یا مجازی است.

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی گفت: سازمان‌ نظام پزشکی در سراسر کشور کارگاه‌های مهارتی کوتاه مدت را در سطح کشور برگزار می‌کند تا پاسخگوی مشکلات علمی همکاران در سطح کشور باشد.

سلیمی یادآور شد: این سازمان پژوهش‌های مختلفی را در سطح کشور شروع کرده است تا بازخوردهای برگزاری دوره‌های آموزشی را بررسی و ارزیابی کند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ریزی کلان سلامت اولویت مهم سازمان نظام پزشکی/ دوره‌های بازآموزی پزشکان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..