تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال اکران «ماهورا» بعد از تاسوعا و عاشورا

احتمال اکران «ماهورا» بعد از تاسوعا و عاشوراسعید خانی تهیه کننده و پخش کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قرارداد پخش فیلم سینمایی «ماهورا » را بسته ایم و منتظر زمان مناسبی برای اکران هستیم.

وی افزود:هم اکنون در حال برنامه ریزی و آماده سازی موارد تبلیغاتی هستیم و هدف ما اکران این فیلم پس از تاسوعا و عاشورا و همزمان با هفته دفاع مقدس است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور؛ قاچاقچی ایرانی عروس هور به نام ماهور را می دزد.

«ماهورا» به نویسندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی است.

در این فیلم بازیگرانی چون ساعد سهیلی، میترا حجار، کامران تفتی، بهاره کیان افشار، احمد کاوری، مهدی صبایی، مونا فرجاد، یوسف مرادیان، محسن افشانی، مالک سراج و داریوش ارجمند نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/

«ماهورا» چه زمانی اکران می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال اکران «ماهورا» بعد از تاسوعا و عاشورا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..