تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پاسیو» پاییز اکران می‌شود/ جدیدترین اثر خانم کارگردان در انتظار سرمایه‌گذار

«پاسیو» پاییز اکران می‌شود/ کارگردان سینما به دنبال سرمایه برای جدیدترین فیلمشمریم بحرالعلومی کارگردان فیلم سینمایی «پاسیو»، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص زمان اکران این اثر بیان کرد: «پاسیو» در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد. با توجه به صحبت‌هایی که با این گروه داشتیم، زمان اکران را پاییز انتخاب کردیم تا با اتمام تعطیلات و همچنین پایان جام جهانی، بتوانیم اکران خوبی را در سینما‌ها داشته باشیم.

او افزود: یکی دیگر از دلایلی که پاییز را انتخاب کردیم، حضور در جشنواره‌های خارجی بود. به دلیل اینکه نمی‌توانستیم همزمان با اکران این اثر مهمان دیگر جشنواره‌ها هم باشیم، ترجیح بر اکران پاییزی شد.

وی در ادامه درباره موضوع فیلم پاسیو اظهار کرد: «پاسیو» قصه‌اى زنانه را در بستر شهر روایت مى‌کند و اولین تجربه من در ساخت فیلم بلند داستانی است. سعی کردم در شرایطى مستقل با همراهى عواملى کاملا حرفه‌اى، هر آنچه در این سال‌ها از برنامه‌ریزى در سینما و دستیارى کارگردان‌هاى متفاوت آموخته‌ام، به کار گیرم تا به نتیجه‌ای مطلوب برای ادامه مسیر فیلمسازى‌ام برسم.

اين كارگردان درباره تجربه اولین کارگردانی خود گفت: اولین تجربه کارگردانی ام با تمام سختی‌ها و فراز و نشیب‌هایی که داشت، بسیار لذت بخش بود و تجربیات بسیار خوبی را برایم رقم زد. در واقع قوت قلبی برای ساخت دومین اثرم شده تا با قدرت و کیفیت بالاتری کار کنم.

وی در خصوص سختی کار کارگردانی تصریح کرد: سختی‌های کار که جزیی از این حرفه است؛ دوست دارم که در این مسیر قدری مهربانانه‌تر با کارگردان‌هایی که از مرحله اول گذشتند و توانستند موفقیت‌هایی را کسب کنند، برخورد شود.

بحرالعلومی در پايان، در خصوص ساخت اثری جدید اظهار کرد: طرحی را با نام «قطع فوری» با موضوع اجتماعی با یکی از فیلمنامه نویسان در میان گذاشتم و در حال حاضر مشغول نگارش آن هستم. در تلاش هستم بعد از نگارش فیلمنامه و جذب سرمایه گذار و تهیه کننده، بتوانم کار را کلید بزنم.

انتهای پیام/

بحرالعلومی از اولين تجربه كارگردانی خود گفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پاسیو» پاییز اکران می‌شود/ جدیدترین اثر خانم کارگردان در انتظار سرمایه‌گذار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..