تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه آویزان ماندن یک بچه از طبقه بیستم یک ساختمان +فیلم

لحظه آویزان ماندن یک بچه از طبقه 20 ساختمان + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پسر 5 ساله چینی که حدود نیم ساعت از نرده فلزی طبقه بیستم یک ساختمان آویزان بود به طور معجزه آسایی نجات یافت. چند نفر از همسایگان که شاهد این صحنه وحشتناک بودند بلافاصله وارد عمل شدند و به همراه 7 مامور پلیس خود را به طبقه بیستم رساندند و جان پسر خردسال را نجات دادند.

این پسر که به مدت 30 دقیقه در همین وضعیت و بصورت آویزان قرار داشت توسط آنها به داخل آپارتمان کشیده شد. ویدئویی که منتشر شده است این پسر را در حالی که میله های بالکن را گرفته و آویزان است نشان می دهد. این حادثه در ساعت 6 صبح روز چهارشنبه و در شهر " داژوئو" واقع در استان سی چوان چین رخ  داد.

بیشتر بخوانید: عکس العمل جسورانه زن فروشنده در مقابل سارق مسلح! +فیلم 

بنا به این گزارش، اقوام این پسر به پلیس گفتند که در لحظه وقوع حادثه والدین او در منزل حضور نداشتند و این پسر پس از برخاستن از خواب در حالی که قصد داشت از بالکن منظره پایین را تماشا کند ناگهان به پایین سقوط کرد.

پلیس چین با انتشار ویدئو ضمن هشدار از والدین خواست تا تحت هیچ شرایطی کودکان کم سن و سال خود را تنها در خانه رها نکنند و دسترسی آنها به بالکن و محل های پرخطر خانه را مسدود نمایند.

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک فرار از مرگ معجزه آسای پسر بچه چینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه آویزان ماندن یک بچه از طبقه بیستم یک ساختمان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..