تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان + تصاویر

همایش توجیهی تشکیل شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر با حضور آیت الله آشتیانی قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش توجیهی تشکیل شورای امربه معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان با حضور آیت الله آشتیانی قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در دانشگاه باقر العلوم پردیسان برگزار شد.
وی در این همایش طی سخنانی اظهار داشت: اهمیت هم افزایی و یکپارچگی ساختار‌های امر به معروف و نهی از منکر در مساجد به ریاست ائمه جماعات و دبیری فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج بایستی مورد توجه قرار بگیرد.
آشتیانی افزود: این فریضه الهی در جامعه اسلامی به فراموشی سپرده شده و عدم پرداخت به این موضوع باعث آفات در جامعه اسلامی شده است.
وی ادامه داد: احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اجرای مسجد محوری آن با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج برای حل معضلات محدوده هر مسجد باید در اولویت نیرو‌های مومن و انقلابی قرار گیرد تا ان شاالله جامعه اسلامی ما از نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی مصون و محفوظ بماند.
در این همایش حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان، دادستان، فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، ائمه جماعات مساجد پردیسان و فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه نیز حضور داشتند.

همایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان برگزار شد + تصاویرهمایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان برگزار شد + تصاویرهمایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان برگزار شد + تصاویرهمایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان برگزار شد + تصاویرهمایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان برگزار شد + تصاویرهمایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان برگزار شد + تصاویرهمایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان برگزار شد + تصاویرهمایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان برگزار شد + تصاویرهمایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان برگزار شد + تصاویرهمایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان برگزار شد + تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر مساجد پردیسان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..