تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مستشاران ایرانی به درخواست دمشق است

فرستاده ویژه رئیس جمهوری روسیه با اشاره به اینکه هیچ نیروی نظامی ایرانی در جنوب سوریه نیست تاکید کرد استقرار مستشاران نظامی ایران در سوریه به درخواست دولت این کشور است.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری کویت، الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین در امور سوریه حضور نیروهای ایرانی در جنوب سوریه را رد کرد.

براساس گزارش اسنترفکس، وی با اشاره به اینکه نیروهای ایرانی در جنوب سوریه حضور ندارند گفت که گروههای مسلح در این منطقه به غیر از داعش و جبهه النصره خواستار مصالحه با دولت دمشق هستند.

وی در پایان تاکید کرد که حضور مستشاران نظامی ایران در سوریه به درخواست دولت مشروع سوریه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مستشاران ایرانی به درخواست دمشق است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..