تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰۰۰ گورخواب سیستانی در خانه اموات زندگی می کنند!

محمدهادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به انتشار شایعاتی درباره جمع آوری نزدیک به هزار گورخواب از شهرستان زابل، اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد. مگر شهرستان زابل چقدر جمعیت دارد که هزار نفر از آنان گورخواب باشند؟

وی ادامه داد: یک مرکز ترک اعتیاد در زابل وجود دارد که در دوره‌های سه ماهه، صد نفر معتاد Addicted متجاهر و کارتن خواب را پذیرش می‌کند. با توجه به ظرفیت این مرکز مشخص نیست چطور شایعاتی مبنی بر جمع آوری هزار گوخواب و کارتن خواب در یک بازه زمانی را مطرح می‌کنند.

مرعشی عنوان کرد: در این مرکز افرادی که بستگانی نداشته و معتاد هستند را از پنج شهرستان زابل نگهداری می‌کنند و به آنها غذای گرم، لباس و مشاوره درمانی می‌دهند و بیماری‌های‌شان را درمان می‌کنند تا این افراد به حالت عادی و طبیعی زندگی خود بازگردند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این‌ افراد،معتادان متجاهر کارتن خواب هستند و بعضی از آنها خود معرف‌ها هستند لذا حتما افراد معتاد و یا بی بضاعتی که در قبرها زندگی کنند، نیستند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فساد اخلاقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی لو رفت / او به زور به دختر 27 ساله تجاوز کرد! + تصویر

قتل فجیع حمیدالله کرامانی، محافظ افغانی رئیس جمهور + عکس

حمله داعش به روستای بی بی مریم

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

مرگ وحشتناک کودک 6 ماهه همدانی با پنکه سقفی

اقدام شوم 3 مرد افغان با زن جوان شوهردار در پارک چیتگر

ناگفته های یک شرور اینستاگرامی از وحید مرادی +فیلم

دستگیری 4 شاخ اینستاگرامی تهران پس از قتل وحید مرادی

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰۰۰ گورخواب سیستانی در خانه اموات زندگی می کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..