تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخراج اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در دستور کار نیست/ انتقال برخی از استادان دانشگاه پیام نور به دانشگاه فنی و حرفه‌ای

معاون آموزشی وزارت علوم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ما هیچ عضو هئیت علمی را از دانشگاه های کشور اخراج نمیکنیم/انتقال داوطلبانه اعضای هئیت علمی دانشگاه پیام نور به دانشگاه فنی و حرفه ایمجتبی شریعتی نیا سر معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص اخراج 800 نفر از اعضای هئیت علمی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور، با گستره آموزشی و پژوهشی ملی و بین المللی از نظر تعداد اعضای علمی و رشته‌های حضوری و نیمه حضوری با حدود ۳۹۰۶ عضو هئیت علمی و حدود ۵۰۰ هزار دانشجو یکی از زیرنظام‌های اساسی وزارت علوم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: هیچ یک از اعضای هئیت علمی را از دانشگاه های کشور اخراج نمی‌کنیم و نخواهیم کرد؛ اعضای هیئت علمی جایگاه ویژه ای در دانشگاه‌ها دارند و هیچ گونه اخراجی در دستور کار دانشگاه‌ها برای اعضای هئیت علمی نیست.

معاون آموزشی وزارت علوم تصریح کرد: حقوق و مزایای افرادی که به عنوان دستیاران آموزشی در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند، تعیین و پرداخت شده است و هیچ یک از آنان اخراج نشده اند.

شریعتی نیاسر یادآورشد: طرحی را برای اعضای هئیت علمی دانشگاه پیام نور در دست بررسی داریم و براساس آن،  اساتید شاغل در رشته‌های  کاربردی  به صورت داوطلبانه امکان انتقال به دانشگاه های فنی و حرفه ای را دارند تا  دانشگاه های مقصد از وجود این اعضای هئیت علمی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ماجرای اخراج اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخراج اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در دستور کار نیست/ انتقال برخی از استادان دانشگاه پیام نور به دانشگاه فنی و حرفه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..