تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوش مصنوعی جانشین پزشکان می شود!

هوش مصنوعی جانشین پزشکان می شود!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بحث هوش مصنوعی در سال‌های اخیر باعث تحول بسیاری از فناوری‌ها در دنیا شده است و از آنجایی که جهان در راستای هوشمندسازی ساختارها پیش می‌رود، در آینده‌ای نزدیک در برخی حوزه‌های کاری، ربات‌های هوش مصنوعی جانشین بعضی نیروهای انسانی می‌شوند.

مهندسان کمپانی انگلیسی Babylon Health به تازگی یک ربات سخنگوی مبتنی بر هوش مصنوعی را در «رواندا» مورد آزمایش قرار داده‌اند. برای کار با این ربات، علائم بیمار وارد سیستم آن شده و سپس هوش مصنوعی به کار رفته در این ربات تصمیم می‌گیرد که برای این بیمار چه اقدامی باید انجام دهد و بیماری را چگونه درمان کند.

بیشتر بخوانید:روبات‌ها جایگزین انسان‌ها در این ۸ شغل و حرفه می‌شوند+تصاویر

تاکنون 2 میلیون کاربر برای شرکت در این آزمایش ثبت‌نام کرده‌اند. شاید به نظر برسد که این سیستم هوش مصنوعی قادر به تشخیص نیست، اما کمپانی سازنده ربات ادعا می‌کند که این سیستم قادر است علاوه رب تشخیص بیماری، مانند یک پزشک، دارو و درمان لازم را برای بیماران تجویز کند.

این ربات هوش مصنوعی در آزمایش‌های صورت گرفته امتیاز میانگین 81 درصد را کسب کرده است؛ در حالی که پزشکان در این آزمایش امتیاز میانگین 72 درصد را کسب کرده‌اند. ربات هوش مصنوعی در این آزمایش‌ها با دقت بالای 98 درصد عمل کرده‌اند؛ به گونه‌ای که وقتی ماشین هوش مصنوعی چیزی را یاد می‌گیرد هرگز فراموش نمی‌کند.

منبع:جماران

انتهای پیام/

ربات‌های که در آینده جایگزین پزشک می‌شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوش مصنوعی جانشین پزشکان می شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..