تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تورس: به توصیه اینیستا به جی لیگ آمدم

ورزش سه: فرناندو تورس، مهاجم باتجربه اسپانیایی، تایید کرد که به آندرس اینیستا او را برای رفتن به فوتبال ژاپن و پیوستن به ساگان توسو، ترغیب کرده است.

 تورس که فصل گذشته با اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا شد، به تازگی به رقابت های جی لیگ رفت. او بعد از اینیستا، کاپیتان سابق بارسا، دومین بازیکن بزرگ اسپانیایی است که به تازگی راهی لیگ ژاپن شد.

تورس به سایت گل گفت:" ما در آخرین هفته های فصل قبل مقابل هم بازی کردیم. وقتی ماجرای انتقال او پیش آمد، با او صحبت کردم. او گفت که چه قصدی دارد. شرایط آنطور که او انتظار داشت، پیش رفت و انتقالش نهایی شد.

تورس: به توصیه اینیستا به جی لیگ آمدم

او از قصد من هم مطلع بود و من را ترغیب کرد که به ژاپن بروم. ما زندگی مشابهی داشتیم. با هم برای تیم زیر 15 ساله های اسپانیا بازی کردیم؛ موفقیت های فوق العاده ای با تیم ملی به دست آوردیم و اکنون در یک سال، کارمان را در باشگاه های مان به پایان رساندیم و به یک لیگ آمدیم.

بازی مقابل اینیستا بسیار لذت بخش خواهد بود. ترجیح می دادم کنار او بازی کنم. او هر وقت که بخواهد می تواند به ساگان توسو بیاید."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تورس: به توصیه اینیستا به جی لیگ آمدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..