تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت خطرناک بودن آب و هوای ابری چیست؟

علت خطرناک بودن آب و هوای ابری چیست؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛دانشمندان دریافتند که کمبود نور روز تاثیر منفی روی روان انسان دارد، به ویژه اینکه منجر به ظهور اختلال وسواسی-اجباری (OCD) می شود.

دانشمندان دانشگاه بینگهامتون به بررسی شیوع OCD در مناطق مختلف پرداختند و آن را با شرایط آب و هوایی در بخش های مختلف جغرافیایی مرتبط دانستند.

طبق تحقیق آنها مشخص شد در مناطقی که در آن کمبود نور خورشید وجود دارد، افراد در این مناطق مستعد ابتلا به اختلال در عملکرد چرخه شبانه روزی و ریتم شبانه روزی می شوند که منجر به افزایش خطر ابتلا به این بیماری می شود.

علاوه بر این، کارشناسان متوجه شده اند که در عرض های شمالی زمین به علت تعداد زیاد روزهای ابری، افراد مبتلا به OCD بیشتر است، همچنین عدم وجود نور خورشید نیز تاثیر منفی بر خواب دارد.

منبع:اسپوتنیک

انتهای پیام/

چرا آب و هوای ابری خطرناک است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت خطرناک بودن آب و هوای ابری چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..