تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی که نفرت هر بیننده‌ای را بر می‌انگیزد! +عکس

سلفی که نفرت هر بیننده‌ای را بر می‌انگیزد! +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با رواج یافتن عکس های سلفی هر روزه شاهد حوادث بسیاری هستیم که حتی ممکن است به قیمت جان افراد تمام شود اما گذشته از این برخی سوژه هایی که برای سلفی گرفتن در کنار آنها انتخاب می شوند نیز باعث تاسف است، مواردی مانند عکس های یادگاری با اجساد کالبد شکافی شده یا چیزهایی دیگر که موجب دل آزرده شدن بیننده می‌شود.

یکی از این موارد مربوط به پسری هندی می شود که وقتی سه جوان سوار بر موتور با یک اتوبوس مدرسه تصادفی خونبار می کنند با خونسردی تمام تلفن همراهش را از جیب در می آورد و مشغول سلفی گرفتن با اجساد می شود.در ادامه سلفی منزجر کننده این جوان را مشاهده می کنید.

سلفی که نفرت هر بیننده‌ای را بر می‌انگیزد! +عکس

سلفی که نفرت هر بیننده‌ای را بر می‌انگیزد! +عکس

بیشتر بخوانید:ماجرای مرده‌ای که ۱۸۶ سال متوالی در مراسم گوناگون حضور دارد! +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی که نفرت هر بیننده‌ای را بر می‌انگیزد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..