تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرور وقایع تاریخ انقلاب ضروری است

نماینده ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: مرور وقایع تاریخ انقلاب ضروری است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس؛ حجت الاسلام علی جعفرنژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلماس در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: جامعه امروزی بایستی با مرور تاریخ انقلاب اسلامی و تاسی از شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در مقابل توطئه های ضد دینی، خصوصا مساله حجاب با تربیت قرآنی و اسلامی در خانواده‌ها به مبارزه با دشمنان اسلام بپردازند.

وی افزود: باید در نظر داشته باشیم که حجاب یک مساله مهم در تحکیم بنیان خانواده‌ها است و بایستی با راهکارهای صحیح در تمامی ابعاد حجاب اعم از حجاب پوشش، چشم و حجاب رفتاری این مساله را در جامعه اسلامی حفظ کرده و گسترش داد.

حجت الاسلام علی جعفرنژاد با حضور بر سر مزار شهید بسیجی مسلم پاکروان که چندی پیش در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل گشته بود ضمن نثار فاتحه بر روح پرفتوح این شهید بزرگوار نیز ادای احترام کرد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرور وقایع تاریخ انقلاب ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..