تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر اطلاعات: رئیس جمهوری آمریکا ارزش مذاکره ندارد

وزیر اطلاعات گفت: رئیس جمهوری کم مایه آمریکا درک نکرده است که اگر روزی ایران بخواهد با ایالات متحده مذاکره کند، با این آدم سر میز نمی‌نشیند، چرا که ترامپ ارزش مذاکره ندارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد النبی (ص) شهر زنجان افزود: رئیس جمهوری آمریکا، خیال باطل کرده است که با این فشار‌ها ملت ایران به زانو در می‌آید، می‌گوید ما فشار‌هایی به ایران می‌آوریم که مجبور به مذاکره شوند.

این مسئول تاکید کرد: دشمن بداند که ملت ایران با فشار و تهدید به زانو درنمی آیند، چرا که ایرانی در برابر کفر و استکبار با قدرت می‌ایستد و سیلی‌های دشمن شکن را بر گونه آنان می‌نوازد.
وی اظهار کرد: به یاری خدا خواهیم دید همانند مقاطع گذشته، جمهوری اسلامی و ملت رشید ایران با اراده پولادین و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب پرچم پیروزی را برخواهد افراشت و ننگ و شکست را عاید دشمنان اسلام، مقاومت و ایران خواهد کرد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی الگوی همه آزادگان جهان و جبهه مقاومت شده و سینه کفر و استکبار را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی باعث شد تا برای تهران در تهران تصمیم گرفته شود و نه در واشنتگتن؛ گفت: اگر برای ملتی دیگران تصمیم بگیرند و اراده خودشان را بر آنان تحمیل کنند، این نهایت ذلت است، ولی ملت ایران از اهل بیت (ع) و قرآن یاد گرفته است سختی و فشار را قبول کند، حتی حاضر است خونش ریخته شود، اما زیر بار ظلم و ذلت نرود.

وی ادامه داد: ملت ایران ترجیح می‌دهد با لباس خونین با عزت زیر خاک برود، اما زیر سایه ننگ سلطه دیگران زندگی نکند چرا که براساس رهنمود امام علی (ع) زندگی واقعی، مرگ با عزت و مرگ واقعی، زندگی با ذلت است.
وزیر اطلاعات افزود: دشمنان قسم خورده کشور ۴۰ سال است به سردکردگی آمریکای جهانخوار با همه توان با ملت ایران به خاطر پرچم اسلام و مقاومت می‌جنگند تا ملت ایران این پرچم را زمین بگذارد.

وی اضافه کرد: یک روز از طریق جنگ تحمیلی خواستند ملت ایران را به زانو درآورند، ولی با خفت و خواری عرصه نبرد را رها کردند، بعد از آن هم انواع فشار‌های اقتصادی و سیاسی را به جمهوری اسلامی وارد کردند تا ملت ایران تسلیم اراده خود کنند، ولی هرگز نتوانستند.

دکتر علوی یادآور شد: دشمنان نظام در هر مرحله سر افنکنده و شکست خورده عقب نشینی کردند و این ملت ایران بوده که با هدایت رهبر معظم انقلاب سنگر به سنگر پیش روی کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر اطلاعات: رئیس جمهوری آمریکا ارزش مذاکره ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..