تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیبلی، کامل‌ترین آپشن ۲۰۱۵

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مازراتی گیبلی مدل  ۲۰۱۵، خودرویی لوکس از کشور ایتالیاست که در دسته خودرو‌های سدان قرار دارد که از آن می‌توان به عنوان برادر کوچکتر مدل کواتروپورته از این کمپانی یاد کرد. این خودرو در سه مدل موتور‌های مختلف عرضه می‌شود. گیبلی کامل ترین آپشن 2015

مدل اول موتور توربودیزل ۶ سیلندر ۲ لیتری با ۴۱۰ سب‌بخار نیرو و حدود ۵۵۰نیوتن متر گشتاور  و موتور نوع دوم ۶ سیلندر مجهز به توربو شارژر بنزینی که یکی از آنها، ۳۳۰ اسب‌بخار نیرو و ۵۰۰ نیوتن مترگشتاور و موتور سوم که در ادامه آن را  مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ قابلیت سازگاری با سیستم چهار چرخ متحرک کمپانی مازراتی را دارد.

به این ترتیب می‌توان گفت که عملکرد عالی مازراتی گیبلی مدل ۲۰۱۵ کاملا برازنده مازراتی است.

گیبلی کامل ترین آپشن 2015

این خودرو به یک پیشرانه  خورجینی V شکل ۶ سیلندر ۲۴   سوپاپ با ۲۹۷۹ سی سی حجم که قادر به تولید ۴۱۰ اسب بخار در دور ۵۰۰۰ و حداکثر گشتاور تولیدی ۵۵۰ نیوتن متر در دور ۴۵۰۰ توسط جعبه دنده‌ اتومات ۸  سرعته است.

مصرف سوخت ترکیبی آن ۱۳.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و در ۵.۴  ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۲۶۳  کیلومتر در ساعت است.

گیبلی کامل ترین آپشن 2015

گیبلی همانطور که گفته شد در دسته بندی خودرو‌های سدان قرار دارد، به طوریکه  طول آن ۴۹۷۱، عرض آن ۲۱۰۰ و ارتفاع آن ۱۴۶۱ میلیمتر است. در بخش طراحی داخلی نیز از طراحی لوکس و خیره کنند‌های برخوردار است.

گیبلی کامل ترین آپشن 2015 از امکانات این خودرو در بخش صندلی‌ها می‌توان به تجهیزاتی همچون تنظیم برقی صندلی‌ها، سیستم یکپارچه‌ حافظه دار صندلی‌های جلو و گرمکن، سردکن، ماساژور و روکش چرم طبیعی در صندلی‌های ردیف جلو و عقب اشاره کرد.

در بخش ایمنی هم تجهیزاتی همچون ۸ کیسه هوا راننده، سرنشین، پرده‌ای،  جانبی برای عقب و جلو، دارای سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، دارای سیستم ورود به خودرو و روشن کردن آن بدون کلید، دارای دزدگیر با آژیر، سیستم فرمان حساس به سرعت، دوربین عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع جهت دید بهتر و کروز کنترل هوشمند و دیگر امکاناتی نظیر فرمان برقی، دارای دکمه‌های کنترل سیستم صوتی روی فرمان، سیستم صوتی دارای نمایشگر با قابلیت پخش فرمت DVD و MP۳ , بلوتوث، مسیریاب ، دارای درگاه AUX و USB و IPOD، دارای نمایشگر برای سرنشینان عقب، تنظیم برقی آینه‌ها، گرمکن، شیشه‌های برقی به همراه قطع کن، سانروف، چراغ‌های زنون با قابلیت روشن و خاموش شدن به صورت خودکار AutoLight، سیستم شست و شوی چراغ، مه شکن جلو و عقب،  سیستم چرخش نور در پیچ‌ها، چراغ‌های عقب از نوع LED طیفی و سنسور باران اشاره کرد.

گیبلی کامل ترین آپشن 2015

در بخش ترمز‌ها وپایداری گیبلی از سیستم ترمز ضد قفل  EBD / ESP / ASR / TCS/ ABS ترمز جلو و عقب دیسکی با سیستم خنک شونده، استفاده کرده است.

گیبلی کامل ترین آپشن 2015


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیبلی، کامل‌ترین آپشن ۲۰۱۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..