تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش صادرات دام سنگین از مرز دوغارون به افغانستان

افزایش صادرات دام سنگین از مرز دوغارون به افغانستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی کامل افزود: این تعداد دام صادر شده شامل گاو شیری به ارزش ۴۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.. وی گفت: صدور این تعداد دام سنگین با رعایت همه موازین بهداشتی و شرعی صورت گرفته است
رئیس دامپزشکی تایباد افزود: همچنین در سال گذشته هزار و ۴۲۵ راس دام سنگین به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال از خراسان رضوی و از طریق معبر رسمی مرز دوغارون به کشور افغانستان صادر شد.

کامل گفت: دام‌های سنگین صادر شده از استان‌های تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، البرز و خراسان رضوی خریداری شده است.

وی افزود: خراسان رضوی یکی از قطب‌های پروش دام سنگین در کشور است.


انتهای پیام//م. ن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش صادرات دام سنگین از مرز دوغارون به افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..