تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Udemy Create Custom Flat Icon Designs – آموزش ساخت آیکون های تخت در ایلوستریتور

در این ویدیو آموزشی Udemy Create Custom Flat Icon Designs با یادگیری سرفصل های تکنیک های ساخت آیکون ها، شما می توایند آیکون های دوبعدی یا به اصطلاح تخت خود را ایجاد کنید. مدرس این دوره آموزشی، آقای Shubham Sharma می باشد که در این دوره آموزشی در ابتدا به شما را با مبانی و اصول طراحی آیکون آشنا خواهد کرد و در ادامه فرآیند طراحی و ساخت آیکون های دلخواهتان را به شما خواهد آموخت. در نهایت نیز فرآیند دیجیتالی کردن آن ها در نرم افزار ایلوستریتور را فرا خواهید گرفت. هم چنین مدرس این دوره به شما نشان خواهد داد که چگونه با استفاده از اشکال ساده آیکون های زیبا طراحی کنید.

آیکون ها تصاویر گرافیکی و عکس های کوچک هستند که به ما فایل ها، صفحات وب و فرامین رایانه ای را نشان می دهند. آیکون ها به ما در سرعت بخشیدن کارهایمان کمک می کنند و ما به کمک آنها می توانیم فرامین را سریع تر و با دقت بیشتر اجرا کنیم. همچنین در جستجو بین فایل ها و فرمان ها نیز کمک بسیاربزرگی به شمار می آیند. در این ویدیو آموزشی شما در برنامه ایلوستریتور تکنیک های لازم را یاد خواهید گرفت.

عنوان دوره آموزشی : Udemy Create Custom Flat Icon Designs

مدرس: Shubham Sharma

مدت زمان آموزش : ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

فرمت تصویری : h264, 720p

فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch

زبان : انگیسی

ویدیو-آموزشی-udemy-create-custom-flat-icon-designs

info

Icons are a universal language and it is everywhere whether it is website, applications, products and various signage’s. But when it comes to learn icon design, there are very less resource out there. Very few resource available that are really useful and which guide to the icon design process. That’s why I created this course to fill this gap. The class begin with the icon design fundamentals, then I have discussed the icon design process which you can follow to create your icon sets. Finally I will show you how you can digitalize them in adobe illustrator.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Udemy Create Custom Flat Icon Designs – آموزش ساخت آیکون های تخت در ایلوستریتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..