تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با پول پاشی نمی توان شغل ایجاد کرد/ اعتبارات دولت به حوزه نوسازی و صنایع

با پول پاشی نمی توان شغل ایجاد کرد/ اعتبارات دولت به حوزه نوسازی و صنایع به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی ربیعی وزیر تعاون  در نشست شورای اشتغال استان قزوین که در شهرستان بوئین زهرا برگزار شد،گفت: یکی از مشکلات اشتغال در شرایط کنونی تجهیزات و صنایع بوده که نیازمند بازسازی و نوسازی دارند.

وی بیان کرد:  دولت امسال در حوزه نوسازی و بازسازی صنایع به طور جدی ورود پیدا کرده و اعتبارات خوبی نیز اختصاص یافته است که باید مورد توجه مسئولان استانی باشد.

ربیعی بیان کرد: ایجاد اشتغال باید با برنامه‌ریزی منسجم پیش برود این مهم در حالی بوده که پول‌پاشی شغل ایجاد نمی‌کند بلکه باید نیروهای متخصص تربیت شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: احیای خوشه‌های صنعتی، نوسازی تجهیزات، حمایت از طرح‌های کوچک صنعتی از جمله اولویت‌های دولت در زمینه رفع مشکلات اشتغال به شمار می‌رود.

ربیعی با اشاره به اهمیت بستر فعالیت سرمایه‌گذاران عنوان کرد: در برخی واحد‌های تولیدی و صنعتی نیازمند ورود سرمایه‌گذاران خارجی و استفاده از ظرفیت آنها هستیم که باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: انسجام و تصمیم‌گیری درست در زمینه ایجاد اشتغال‌های جدید و استفاده از ظرفیت‌های داخلی راهکار برون رفت از مشکلات این حوزه بوده که باید مدنظر قرار گیرد در حالی که با این اقدام تعادل به بازار بازمی‌گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سیاست‌های دولت در مورد برجام گفت: با تلاش مسئولان و اقدامات انجام شده در حوزه برجام تعادل خوبی در بازار برقرار بود این مهم در حالی بوده که تصمیم پرتنش رئیس جمهور امریکا سبب برهم زدن تعادل در بازار کشور شد.

انتهای پیام/س

سفر وزیر کار به قزوین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با پول پاشی نمی توان شغل ایجاد کرد/ اعتبارات دولت به حوزه نوسازی و صنایع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..